Word lid!

Als actief lid heb je om de 6 à 8 weken een ALV (Algemene leden vergadering). Hierin bespreken we waar elke commissie mee bezig is en hoe we elkaar eventueel kunnen helpen. Je wordt als actief lid dus ook ingedeeld in één van de commissies. Deze worden later bekend gemaakt. Het verschilt per commissie, en ook per moment in het jaar, hoeveel tijd je kwijt bent aan je commissie. Introkamp piekt bijvoorbeeld aan het einde van het jaar, terwijl de activiteitencommissie meerdere keren verspreid over het jaar een activiteit voor de vereniging organiseert. Mocht je vragen hebben over de commissies hebben? Neem dan contact met ons op!

Naast die ALV's hebben we 1x per kwartaal een constitutieborrel, waar ook de passieve leden uitgenodigd zijn. Als je wil kan je je als actief nog inschrijven om mee te gaan op Merlijnweekend (een hele grote aanrader om mensen beter te leren kennen en vrienden te maken). Afhankelijk van het aantal plaatsen is het ook mogelijk om als passief lid mee te gaan!

Als passief lid betaal je €35,- Wanneer je deel wilt nemen aan andere activiteiten zoals het sponorendiner wordt hier een extra bijdrage voor gevraagd. Actieve leden betalen een jaarlijkse contributie van €70 per jaar, waar de basisactiviteiten, ALV’s en het sponsordiner in zit.