Bestuur S.V. Merlijn 2023/2024

Het bestuur vertegenwoordigt de gehele vereniging. Ze stellen een beleids- en verantwoordingsplan, verzorgen communicatie met interne en externe partners, leiden de commissies en zorgen voor alle financiële zaken binnen de vereniging. Daarnaast zijn ze het gezicht en aanspreekpunt van de vereniging.

Links naar rechts:

Secretaris: Francisca Dusselaar, Hoofd Public Relations: Carmen Dupuis, Penningmeester: Joppe van Dijk & Voorzitter: Tatum Rommers

Activiteiten

De Commissie is verantwoordelijk voor de informele activiteiten van S.V. Merlijn. Ze versterken de binding tussen actieve leden, bevorderen de betrokkenheid van de leden en zorgen voor een goede sfeer in de vereniging.

Public Relations

De commissie is verantwoordelijk voor het benaderen en onderhouden van contact met het bedrijfsleven en sponsoren, organiseren van o.a. bedrijfsbezoeken en  gastcolleges en onze blokborrels.  Daarnaast is de commissie verantwoordelijk voor het bijhouden van de website zodat alle informatie hierop up to date is. Daarnaast verzorgen ze op een zeer creatieve manier alle social media van de vereniging.

Evenementen

De commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van het introductiedagen voor de huidige eerstejaarsstudenten (in samenwerking met Stichting Midas & studievereniging Oase en studievereniging Argus). Ook is de commissie verantwoordelijk voor het organiseren van het jaarlijks terugkerend Merlijn weekend. Dit betreft een weekend voor alle actieve leden van S.V. Merlijn. Tijdens dit weekend versterken we onze interne banden.

Schoolrelaties

De commissie is verantwoordelijke voor het onderhouden van contacten met Avans Hogeschool en oud leden van bedrijfskunde en HRM. De commissie neemt verantwoordelijkheid voor de jaarlijkse Alumni activiteiten, open dagen, proefstuderen en het verwezenlijken van workshops van onze sponsoren bij Avans Hogeschool. Daarnaast organiseert de commissie in samenwerking met Stichting Midas & studievereniging Oase en studievereniging Argus activiteiten om de netwerk te verbreden.

Ledencommissie

De commissie is verantwoordelijk voor onderhouden van contacten binnen de studievereniging. De commissie neemt de verantwoordelijkheid voor de kwartaalnieuwsbrieven, enquêtes en de algemene ledenvergaderingen

Kascommissie

De commissie is verantwoordelijk voor het controleren en overzicht houden van de inkomende en uitgaande bedragen van de studievereniging